×
فهرست

پکیج زمینی کالورپک مدل CP36-S

مدل:
CP36-S

پکیج زمینی کوتاه کالورپک CalorPack

ساخت شرکت آذران صنعت امرتات

فقط برای گرمایش مرکزی بدون امکان تامین آب گرم مصرفی

سوخت مصرفی گاز و گازوئیل

حجم  بالای ذخیره آبگرم مصرفی

ظرفیت حرارتی بسیار بالا

دارای 20 ماه ضمانت قطعات داخلی

تحت لیسانس PEREMONTI ایتالیا

ادامه مطلبنمایش کمتر
تماس با واحد فروش
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
اضافه به مقایسه0
کالاهای مشابه
توضیحات

راهنمای خرید پکیج زمینی کالورپک مدل CP36-S

پکیج زمینی کالورپک محصول شرکت آذران صنعت امرتات با داشتن ظرفیت حرارتی بالا ، قادر به تولید و ذخیره آبگرم همزمان با گرمایش در فضای مورد نظر ماست. طراحی پیشرفته این دستگاه ها به منظور به روز کردن همه ی سیستم های گرمایشی قدیمی و ناکارآمد و جایگزینی مناسب برای آنهاست. پکیج زمینی کالورپک جهت استفاده در تمامی ساختمان های مسکونی ، اداری ، ویلایی و ... با متراژهای کوچک تا بزرگ طراحی شده است و با توجه به داشتن مشعل های فن دار و همچنین الزام به نصب در فضاهای با هوارسانی مطلوب ، ایمنی کامل را برای کاربران تضمین می کند.

تمامی تجهیزات و قطعات به کار گرفته شده در پکیج های کالورپک از بهترین نوع و مطابق با آخرین تکنولوژی ها و تحت لیسانس Peremonti ایتالیا می باشند. از مزیت های دیگر این پکیج ها می توان به کاهش مصرف سوخت ، کم بودن سر و صدا ، کاهش آلایندگی های زیست محیطی و همچنین قابلیت بهره گیری از این دستگاه در تمامی سیستم های رادیاتوری ، فن کوئل و سیستم گرمایش از کف اشاره کرد.

اجزای پکیج کالورپک

به طور کلی پکیج های زمینی کالورپک با داشتن تجهیزات کامل از قبیل دیگ آبگرم ، منبع انبساط بسته ، پمپ سیرکولاتور و ... نقش یک موتورخانه ی مرکزی کوچک را در سیستم های گرمایشی ایفا میکنند.

دیگ

دیگ استفاده شده در این پکیج ها ، از نوع دیگ کالور Calor با فشار کاری بالا (6 بار )می باشد که یکی دیگر از تولیدات شرکت آذران صنعت امرتات می باشد که قابلیت کارکردن با تمامی مشعل های گازی و گازوئیلی با تکنولوژی های قدیم و جدید را دارد. همچنین در این دیگ ها به منظور جلوگیری از اتلاف حرارت تمامی سطح دیگ با عایق پشم شیشه یا الیاف سرامیک پوشیده شده است.

منبع انبساط

منبع انبساط بسته ای که در پکیج کالورپک استفاده شده است از نوع منابع باکیفیت ایتالیایی می باشد که قابلیت تحمل دمای 90 تا 99 درجه سانتی گراد را دارد.

پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور به کار گرفته شده در پکیج کالورپک از نوع پمپ shimge چین می باشد که این پمپ به عنوان یکی از مرغوب ترین پمپ های سیرکولاتور در سیستم های گرمایشی شناخته می شود. پمپ shimge برای تامین دبی بالای آب در گردش و غلبه بر درصد بالای افت فشار آب بسیار مناسب می باشد.

شاسی پکیج

شاسی اصلی و فریم پکیج از پروفیل فولادی محکم ساخته شده است که بروی پایه های محکمی از جنس استنلس استیل و با قابلیت تنظیم ارتفاع قرار دارد. در پکیج کالورپک طراحی شاسی به گونه ای می باشد که هر کدام از قطعاتی که در بالا توضیح داده شد رو شاسی اصلی قرار می گیرند و همه ی فشار آن ها روی شاسی اصلی وارد می شود بدون اینکه به قطعات دیگر فشاری وارد شود.

عایق و کاور دستگاه

در پکیج کالورپک عایق کاری منبع ذخیره آبگرم با عایق الاستومریک که دارای ضریب انتقال حرارت بسیار پایین است انجام شده و بطور کامل درز بندی شده است. بنابراین اتلاف حرارت در این پکیج ها به کمترین میزان ممکن رسیده که در نتیجه صرفه جویی در میزان مصرف انرژی بالا می رود.

در نهایت مجموع دستگاه پکیج در داخل یک کاور دقیق و زیبا قرار می گیرد که این کاورها با داشتن طراحی مقاوم از جنس ورق فولادی ST12 طبق استانداردهای CE و همچنین با پوشش دهی توسط حرارت کوره باعث جلوگیری از بروز هرگونه خدشه و آسیب دیدگی در این دستگاه ها می شود.

پنل کنترلی دیجیتال

یکی از مهم ترین ویژگی های پکیج کالورپک مجهز بودن به پنل کنترلی دیجیتالی است که کاملا نسوز و ضد احتراق تولید می شود. با داشتن این پنل کنترلی ایمنی دستگاه در مقابل بروز هرگونه سانحه آتش سوزی بالا می رود. این پنل کنترلی بصورت کامل با قطعات ضخیم کاملا نسوز میکا پوشش دهی شده است که می تواند تا دماهای بالای 1000 درجه سانتی گراد نسوز بوده و حرارت را از خود عبور نمی دهد. پنل کنترلی دیجیتال این نوع از پکیج ها با داشتن نشان استاندارد بین المللی CE روی تمامی مدل های این پکیج ها نصب شده است.

اجزای پنل کنترلی پکیج کالورپک

1- کلید خاموش / روشن مشعل

2- کلید خاموش / روشن پمپ

3- فیوز ایمنی پمپ

4- فیوز ایمنی مشعل

5- ترموستات حدی جهت کنترل حداکثر دمای 90 درجه ی دیگ

6- لامپ LED سیگنال دستگاه مربوط به کارکرد مشعل

7- آگوستات تنظیم دمای عملکرد مشعل

8- ترمومانومتر نمایش دهنده ی دما و فشار آب سیرکوله دیگ

9- ترمومانومتر نمایش دهنده ی دما و فشار آب سیرکوله در منبع ذخیره آب گرم

پنل کنترلی دیجیتال

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
CP36-S

مشخصات

وزن (kg)
120
مدل
CP36-S
نوع
زمینی
مدت گارانتی
20 ماه
طول (mm)
1100
ارتفاع (mm)
850
عرض (mm)
620
سایز اتصالات (inch)
1
قطر دهانه مشعل گیر (mm)
92
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
36000
نوع سوخت
گاز طبیعی NG / گازوئیل
مساحت تحت پوشش (متر مربع)
230
توان موتور (W)
200
ظرفیت اسمی پکیج
36000
موقعیت نصب
زمینی
نوع پکیج زمینی
تک منظوره
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
کیفیت ساخت
(5)
طراحی ظاهری
(5)
سهولت استفاده
(5)
بسیار محصول عالی و با کیفیتی هستش و واقعا راضی هستیم . از مشاوره ای که برای خرید دادین ممنونم. قیمت هاتون هم به نسبت بازار و سایت های دیگه بسیار عالی بود.

نظر خود را ارسال کنید

  • سهولت استفاده:
  • طراحی ظاهری:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توصیف کنید.

مشخصات کلی

مدل
CP36-S
نوع
زمینی
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
36000
مساحت تحت پوشش (متر مربع)
230
ظرفیت اسمی پکیج
36000

مشخصات فیزیکی

وزن (kg)
120
طول (mm)
1100
ارتفاع (mm)
850
عرض (mm)
620
قطر دهانه مشعل گیر (mm)
92

مصرف انرژی

نوع سوخت
گاز طبیعی NG / گازوئیل

خدمات پس از فروش

مدت گارانتی
20 ماه

مشخصات ویژه پکیج

موقعیت نصب
زمینی

سایر ویژگی‌ها

سایز اتصالات (inch)
1
توان موتور (W)
200
نوع پکیج زمینی
تک منظوره

تنظیمات

فهرست

اشتراک گذاری