×
فهرست

مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال 480.000 کیلوکالری

مدل:
CB110-30M

صفحات موازی از جنس استینلس استیل 316

قابلیت تحمل فشار un_blance تا 30bar

عدم استفاده از واشر

امکان تنظیم مصرف آب گرم بر حسب نیاز فصلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
تماس با واحد فروش
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
اضافه به مقایسه0
کالاهای مشابه
توضیحات

مبدل حرارتی صفحه ای جوشی آلفالاوال 480.000 کیلوکالری

مبدل های صفحه ای جوشی (BHE) دارای قابلیت بالایی جهت استفاده در سیستم حرارت مرکزی و موتورخانه می باشند.

در مبدل های صفحه ای به دلیل آشفتگی جریان امکان رسوب گیری مبدل کاهش می یابد و همچنین به افرادی که مبدل های صفحه ای را برای سیستم گرمایشی خود انتخاب می کنند اکیدا توصیه می شود  که به هنگام نصب حتما از سختی گیر مناسب استفاده نمایند. با این کار احتمال رسوب گیری کاهش و طول عمر مبدل به میزان چشمگیری افزایش می یابد.

* یکی از ویژگی های ممتاز مبدل های صفحه ای عدم نیاز به منبع ذخیره آب و وجود همیشگی آب گرم در پشت شیرها می باشد و آن هم به دلیل بالا بودن سرعت پاسخگویی در مبدل های صفحه ای در زمان هایی که ساعات پیک مصرف به حساب می آیند تامین آب گرم مصرفی در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می گردد. حال آنکه اگر در ساعات پیک مصرف منابع دوجداره و مسی از آب گرم خالی شوند مدت زمان زیادی برای تامین مجدد آب گرم با دمای مطلوب نیاز خواهد بود.

سایر کاربردها :

گرمایش رادیاتور -گرمایش از کف -گرمایش خورشیدی -سیستم های ذوب برف -استخر و جکوزی -سرمایش مرکزی و تفکیکی-پمپ های گرمایی-حدوده وسیع کاربرد در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی ، شیمیایی و ... - و هرگونه سرمایش و گرمایش اقتصادی دیگر

مزایای مبدل های صفحه ای آلفالاوال نسبت به منابع دو جداره و منابع کویل دار :

1- صرفه جویی در مصرف گاز موتورخانه تا 50 درصد و برق تا 20 درصد : در منابع دجداره و کویل دار دمای سطح خارجی به دلیل تماس مستقیم با آب گرم درون منبع ، حدودا با دمای آن برابر است. علاوه بر این سطح انتقال حرارت نیز در این منابع زیاد است. این دو عامل منجر به اتلاف میزان قابل توجهی گرما به محیط اطراف شده و بازده سیستم حرارت مرکزی را کاهش می دهد . اما در مبدل های صفحه ای آلفالاوال سطح موثر تبادل حرارتی حداکثر و سطح تماس با محیط پیرامون حداقل می باشد ، علت این امر بالا بودن سطح موثر حرارتی و الگوی منحصر به فرد توزیع سیال در سطح صفحات می باشد که تمام صفحه را به هنگام عبور از آن پوشش میدهد. این امر اتلاف حرارتی را به حداقل می رساند.

2- اندازه کوچک و حجم کم : از آنجا که فضای مورد نیاز نصب این مبدل ها 10 تا 20 درصد منابع رایج می باشد ، جای بسیار کمتری در فضای موتورخانه اشغال می کند.

3-امکان تنظیم مصرف آب گرم بر حسب نیاز فصلی : می توان با موازی کردن دو مبدل ، در فصل های گرم سال یکی از آنها را از مدار خارج کرده و به کاهش مصرف کمک شایانی نمود.

4- کاهش چشمگیر رسوب گذاری بر روی سطوح انتقال حرارت : باید توجه داشت که در صورت استفاده از مبدل های حرارتی ، رسوب گیری که یکی از عوامل اصلی افت بازده سیستم های حرارت مرکزی می باشد ، کاهش می یابد. جریان آشفته درون مبدل های صفحه ای به اندازه 7 برابر بیشتر از لوله های کویل مسی معمولی می باشد. به همین جهت امکان رسوب گیری مبدل کاهش یافته ، فاصله بین هر دوبار تمیز کاری افزایش می یابد و مبدل مدت زمان زیادی بدون کاهش راندمان در سیستم باقی خواهد ماند. 

5- آب گرم بهداشتی : آب گرم شده در منابع رایج ، در حالت راکد و ساکن قرار می گیرد که به علت وجود گرما و رطوبت ، بستر رشد و تکثیر باکتری هاست. این در حالی است که در مبدل های جوشی آلفالاوال ، به دلیل تلاطم بالا ، جنس صفحات و عدم نیاز به ذخیره سازی امکان رشد و تکثیر باکتری ها وجود ندارد. توجه به این امر در حفظ سلامتی کودکان و سالمندان ضروری است.

6- کاهش زمان راه اندازی سیستم و افزایش سرعت پاسخگویی : در سیستم های حرارت مرکزی که از منبع کویل دار و یا دوجداره استفاده می کنند. در صورت افزایش ناگهانی مصرف به دلیل عدم توانایی گرم کردن سریع آب ورودی به سیستم دمای آب کاهش می یابد. بزرگترین مثال برای این مطلب کمبود آب گرم مصرفی در روزهای تعطیلی و ساعت اوج مصرف می باشد. در صورت استفاده از مبدل های حرارتی صفحه ای این مشکل برطرف خواهد شد و همواره آبی که از شیر خارج می شود گرم است.

7- طول عمر بالا : به دلیل استینلس استیل بودن صفحات و مقاومت بالای این ماده در برابر خوردگی و زنگ زدگی ، مبدل های صفحه ای طول عمر بیشتری نسبت به منابع دوجداره و منابع کویلی دارند.

مبدل های صفحه ای آلفالاوال دارای ضمانت یک ساله مبدل های جوشی و واشردار از شرکت دایا می باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
CB110-30M

مشخصات

وزن (kg)
19.4
گارانتی
شرکت دایا طب
مدل
CB110-30M
مدت گارانتی
24 ماه
طول (mm)
616
عرض (mm)
191
ضخامت (mm)
91.8
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
480000
دبی آب مصرفی (Lit/hr)
10000
دبی آبگرم دیگ (Lit/hr)
24800
حداقل توان حرارتی (Kcal/hr)
480000
وزن عملیاتی (Kg)
25.4
تعداد صفحات
30
سطح حرارتی (Ft^2)
33.8
سطح حرارتی (m^2)
3.14
سایز لوله ورودی و خروجی سمت سرد (in)
"2
سایز لوله ورودی و خروجی سمت گرم (in)
"2
نظرات
بدون نظر

نظر خود را ارسال کنید

  • سهولت استفاده:
  • طراحی ظاهری:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توصیف کنید.

مشخصات کلی

مدل
CB110-30M
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
480000

مشخصات فیزیکی

وزن (kg)
19.4
طول (mm)
616
عرض (mm)
191
ضخامت (mm)
91.8

مشخصات ویژه مبدل

دبی آب مصرفی (Lit/hr)
10000
دبی آبگرم دیگ (Lit/hr)
24800
حداقل توان حرارتی (Kcal/hr)
480000
وزن عملیاتی (Kg)
25.4
تعداد صفحات
30
سطح حرارتی (Ft^2)
33.8
سطح حرارتی (m^2)
3.14
سایز لوله ورودی و خروجی سمت سرد (in)
"2
سایز لوله ورودی و خروجی سمت گرم (in)
"2

خدمات پس از فروش

گارانتی
شرکت دایا طب
مدت گارانتی
24 ماه

تنظیمات

فهرست

اشتراک گذاری