×
فهرست

دیگ فولادی کالور 80000 کیلوکالری

مدل:
C80

دیگ فولادی کالور

با فشار کاری 6 بار

محصول آذران صنعت امرتات

تحت لیسانس PEREMONTI ایتالیا

ادامه مطلبنمایش کمتر
پیشنهاد ویژه محدود
24,985,000 تومان 26,300,000 تومان
Instock
اضافه به مقایسه0
کالاهای مشابه
توضیحات

راهنمای خرید دیگ فولادی کالور 80000 کیلوکالری

دیگ آب گرم کالور یک مخزن تحت فشار می باشد که در آن آب (بعنوان سیال عامل) گرم شده و گرمای ذخیره شده در آن مورد استفاده قرار می گیرد. از دیرباز دیگ های آبگرم در ایران معمولاً در دو دسته اصلی چدنی و فولادی تولید و عرضه می گردند. اما امروزه در جهان بدلیل الزام به مصرف سوخت کمتر، موادی از قبیل آلومینیوم، کوپرونیکل، استنلس استیل و سایر مواردی از این دست بعنوان متریال پیشرو و اصلی در بویلرها مورد توجه می باشند.

دیگ های آبگرم در سیستم های گرمایش مرکزی مورد استفاده قرار گرفته و با استقرار آنها در موتورخانه ساختمان، می توان به مقاصد گرمایشی مورد نظر دست یافت. دیگ های آب داغ نیز از انواع دیگری از دیگ های فولادی هستند که با بهره برداری در فشار های بالاتر، آب داغ بالای 100 درجه سانتیگراد را در فاز مایع تولید می کنند. (بدون آنکه آب وارد فاز بخار شده باشد). دیگ های بخار، وظیفه تولید بخار از آب مایع را بر عهده داشته و از این بخار سوپرهیت تولیدی، در پروسه های مختلف استفاده می گردد.

در دیگ های آبگرم فولادی از فولاد کربنی به عنوان متریال اصلی در ساختار بویلر استفاده شده است. این دیگ ها از ظرفیت بیست هزار تا حدود بیست میلیون کیلوکالری بر ساعت تولید می شوند. ضمناً فشار کاری آنها می تواند تا 20 بار می باشد. البته هر چقدر ظرفیت حرارتی بویلر فولادی بالاتر باشد، توجیه مندی اقتصادی استفاده دیگ های فولادی نسبت به دیگ های چدنی بالاتر می رود. دیگ های آبگرم فولادی بعنوان بخش اصلی در سیستم های گرمایش مرکزی (موتورخانه) برای تولید آبگرم مستقیم برای رادیاتور، فن کویل، یونیت هیتر و همینطور گرمایش غیر مستقیم (توسط مبدل حرارتی) برای تأمین آبگرم مصرفی بهداشتی، سیستم های گرمایش از کف، آب استخر و جکوزی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

دیگ های آبگرم فولادی به دو صورت بویلر های فایرتیوب و بویلر های واترتیوب تقسیم بندی می شوند.

بویلر های آبگرم فایرتیوب یا لوله آتشخوار، بویلر هایی هستند که با عبور محصولات احتراقی از درون لوله ها، آب اطراف لوله ها را به درجه حرارت مورد نظر می رساند. بویلر های آبگرم واترتیوب یکی از انواع بویلرهای آبگرم است که با عبور آب از درون لوله ها، و آتش و مواد احتراقی اطراف لوله ها، آب را به درجه حرارت مورد نظر می رساند.

بر خلاف دیگ های چدنی که بصورت پره ای به موتورخانه حمل می شوند، معضل اصلی همیشگی دیگ های فولادی وزن و حجم آنها است (علیرغم اینکه فشار کارکرد آنها بسیار بالاتر از نوع چدنی می باشد). معمولاً انتقال دیگ فولادی به موتورخانه یک پروژه مهم و اساسی می باشد. لذا نکته بسیار مهمی که باید همواره مد نظر داشت آن است که دیگ های فولادی بدلیل حمل بسیار دشوار و وزن بالا فقط باید یکبار خرید و منتقل شوند و حداقل تا بیست سال به هیچ وجه نیازی به هر گونه جابجایی آن متصور نباشد. حتی شاید به دلیل مسدود شدن گذرگاه های ساختمان تا موتورخانه (به مرور زمان)، دیگر امکان ورود یا خروج هیچ نوع بویلر فولادی به موتورخانه امکانپذیر نباشد. اما در صورتیکه انتخاب خوبی صورت پذیرد، عملکرد دیگ های فولادی بسیار مطلوب و رضایت بخش و مطمئن می باشد.

مشخصات و مزایای دیگ فولادی کالور 80000 کیلوکالری

مجهز به آخرین تکنولوژی شعله برگشتی

طراحی باکیفیت و مقاوم بدنه

سطح داخلی پوشیده شده با رزین اپوکسی

مجهز به پنل کنترلی با قابلیت کنترل دمای پمپ و مشعل

کنترل از طریق پنل کنترلی بدون نیاز به نصب تابلو کنترل در موتورخانه

گارانتی دیگ فولادی کالور 80000 کیلوکالری

دارای سه سال گارانتی شرکت آذران صنعت امرتات و 10 سال خدمات فروش

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
C80

مشخصات

وزن (kg)
227
مدل
C80
مدت گارانتی
3 سال
طول (mm)
1010
ارتفاع (mm)
1070
عرض (mm)
765
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
80000
قدرت گرمایش (KW)
128
فشار کار (Bar)
6
سری دیگ
کالور
راندمان حرارتی (%)
88
تعداد پره
0
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه
فولاد
چدن
نظرات
بدون نظر

نظر خود را ارسال کنید

  • سهولت استفاده:
  • طراحی ظاهری:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توصیف کنید.

مشخصات کلی

مدل
C80
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
80000
قدرت گرمایش (KW)
128
کشور سازنده
ایران

مشخصات فیزیکی

وزن (kg)
227
طول (mm)
1010
ارتفاع (mm)
1070
عرض (mm)
765

مصرف انرژی

راندمان حرارتی (%)
88

خدمات پس از فروش

مدت گارانتی
3 سال

سایر ویژگی‌ها

فشار کار (Bar)
6
سری دیگ
کالور
جنس بدنه
چدن
فولاد

تنظیمات

فهرست

اشتراک گذاری