×
فهرست

پک فیلتر دستگاه تصفیه هوا آی ایر

مدل:
I air pack

ست کامل فیلتر تصفیه هوای آی ایر

با کیفیت عالی

ادامه مطلبنمایش کمتر
2,900,000 تومان
Instock
اضافه به مقایسه0
کالاهای مشابه
توضیحات

عمدتا ست کامل فیلترهای قابل تعویض تصفیه هوا آی ایر شامل فیلتر هپا و فیلتر کربن اکتیو و پیش فیلتر می باشند.

پیش فیلتر:
پیش فیلتر که معمولا فلزی و آلومینیومی و.... قابل شستشو بوده و در صورت وجود ، ذرات ریز مانند پرز ، ذرات معلق درشت و آلرژی زا و موی حیوانات را جذب می کند.

فیلتر پلاسما (ESP) :
فیلتر پلاسما با استفاده از روش ایجاد بار الکتریکی یا همان الکتریسیته ساکن باعث جذب بسیاری از ذرات معلق در هوا می شود.

فیلتر کربن فعال :
فیلتر کربن فعال در دستگاه های تصفیه هوا ، گازهای مضر نظیر فرم آلئید و H2S و NH3 ، انواع بوها و مواد شیمیایی نظیر دود و بوی سیگار ، بوی مواد شیمیایی و اسپری ها را جذب می کند. از آنجا که کربن دارای قابلیت واکنش بالا با اکسیژن می باشد ، پس از واکنش ماده ای بدست آمده که کربن اکتیو نامیده می شود که وجود آن در سطح فیلتر باعث جذب بالای آلاینده ها می گردد.

فیلتر هپا :
نام این فیلتر که از حروف کلمات High Efficiency Particular Arresting به معنای توان بالای گرفتنی ذرات تشکیل شده است. فیلتر هپا میتواند بیش از 97.99 درصد ذرات آلاینده و معلق هوا را جذب کند که باعث شفافیت هوای خروجی از فیلتر می گردد. با عبور جریان هوا از فیلتر هپا،ذرات معلق درون فیلتر گرفتار می شوند. میزان عملکرد فیلتر هپا بستگی به ضخامت فیلتر و قطر فیبرهای تشکیل دهنده آن دارد.

لامپ (UV) :
لامپ UV با تابش اشعه ماوراء بنفش که دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی بالا و از بین برنده میکرو ارگانیسم های موجود در هوا نظیر باکتری ها، قارچ ها و ... می باشد.

مولد یون منفی :
عمدتا آلاینده ها و مواد معلق در هوا بصورت بار مثبت هستند که در کنار یون منفی قرار دارند، این موضوع باعث می شود که یک نیروی جذب بین آلاینده های معلق در هوا بوجود بیاید که باعث می شود آنها یکپارچه شده و به هم بچسبند در نتیجه آنها خیلی سنگین می شوند ، و نمی توانند بصورت معلق در هوا باقی بمانند. بطور کلی وجود فیلتر مولد یون منفی در دستگاه های تصفیه هوا خانگی موجب تلطیف هوا می گردد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
I air pack

مشخصات

مدل
I air Pack
نظرات
بدون نظر

نظر خود را ارسال کنید

  • سهولت استفاده:
  • طراحی ظاهری:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توصیف کنید.

مشخصات کلی

مدل
I air Pack

تنظیمات

فهرست

اشتراک گذاری